PDA

Vis fuld Version : Bibob´s tilbus på 3´s usb modem

Sider : [1] 2

Nicolai
Tue Jan 29, 2008, 21:58
hejsa

Nu kører bibob jo et tilbud på : 3G USB-modem til kr. 299,00.

Det er 200 kr dyrer end samme produkt på 3 egen hjemmeside, så gad vide om bibob får de 200 kr eller 3 blot tjener 200 kr ekstra på bibob´s kunder også kan de være glæde for Frank giver 750 kr i taletid en lille uge endnu..

Vil gerne hører Franks forklaring på det dyrer produkt ??

avlanden
Tue Jan 29, 2008, 22:09
Forklar Frank, forklar Frank. Det er da ikke normalt at folk højt på strå i et firma skal svare på alle mulige spørgsmål om deres markedsstrategi.

dadane
Tue Jan 29, 2008, 22:16
Nej, men Frank gør det nu og da. Dels formoder jeg som kundepleje og dels fordi, igen ren formodning, han slet ikke kan lade være.

Det er dog ikke det samme som at han nødvendigvis svare på et hvilket som helst spørgsmål en MD-bruger kunne finde på at stille!

I øvrigt, - den "normale" pris er jo 299 ganske som BiBoB tager. Det er det du skal give i en 3 butik eller hos f.eks. Fona.
Men de tjener (naturligvis) alle på at sælge den.

3 har så også lavet en webshop, - og der sælger de produktet lidt billigere. Sandsynligvist fordi deres omkostninger der er lavere. Det giver vel mening. Lidt a la discount.

Hvis du mener at de 200 kr du kan spare er mest værd for dig, - så køb den direkte hos 3's webshop. Hvis du mener de 750 kr's bonus er mest værd for dig, - så køb den igennem BiBoB.

Nicolai
Tue Jan 29, 2008, 22:17
Forklar Frank, forklar Frank. Det er da ikke normalt at folk højt på strå i et firma skal svare på alle mulige spørgsmål om deres markedsstrategi.
Nu praler han jo af altid at vil være billigst og her er han ikke billigst.. :mrgreen: Så kunne da være sjovt at vide hvorfor de er 200 kr dyrer end 3 på samme produkt..

Mrs M*
Tue Jan 29, 2008, 22:18
hejsa

Det er 200 kr dyrer end samme produkt på 3 egen hjemmeside, så gad vide om bibob får de 200 kr eller 3 blot tjener 200 kr ekstra på bibob´s kunder også kan de være glæde for Frank giver 750 kr i taletid en lille uge endnu..

Hvorfor skulle Frank R. forklare, hvorfor han sælger produktet dyre end 3 ? Skal vi også ha' en forklaring fra Inspiration, hvorfor de sælger Global knive fra Rosendahl dyre end Kvickly?

Nicolai
Tue Jan 29, 2008, 22:26
Hvorfor skulle Frank R. forklare, hvorfor han sælger produktet dyre end 3 ? Skal vi også ha' en forklaring fra Inspiration, hvorfor de sælger Global knive fra Rosendahl dyre end Kvickly?

Nu praler inspiration ikke af at bare at være billigst med ALT - det gør Frank :mrgreen:

Så vil da vide om de 200 kr de går til de 750 kr han giver i taletid en lille uge endnu, ellers er der vel ingen grund til han er dyrer end 3

STIVAN
Tue Jan 29, 2008, 22:32
Nu praler inspiration ikke af at bare at være billigst med ALT - det gør Frank :mrgreen:

Så vil da vide om de 200 kr de går til de 750 kr han giver i taletid en lille uge endnu, ellers er der vel ingen grund til han er dyrer end 3

Hvornår har han pralet med at være billigst på det mobile bredbånd? Så vidt jeg ved, står det ikke skrevet nogen steder.

Hvis du ikke vil betale 200 kr. ekstre og få 750kr ind på kontoen så køb den dog på 3's webshop til 99.-

Hvis du vil støtte Frank, så giv dog de 200kr ekstra.

Du skal tænke på Frank, har ikke en fiktiv butik. men kun webshop. og han er reseller af 3's mobile bredbånd. så skal han også selv tjene penge. så hvis han solgte den til 99.- ville de måske ikke få noget ud af det. da deres indkøbspris eksempelvis er 80kr brutto/netto hos 3.

Fordi du kan købe den hos 3's webshop, er nok fordi du, får ikke noget kunderådgivning, eller nogen former for svar på noget. med mindre du ringer ind, eller går ned i butikken.

Ligesom mobiltelefoner , køb dem online og få online rabat :-)

Nicolai
Tue Jan 29, 2008, 22:40
Hvornår har han pralet med at være billigst på det mobile bredbånd? Så vidt jeg ved, står det ikke skrevet nogen steder.

Hvis du ikke vil betale 200 kr. ekstre og få 750kr ind på kontoen så køb den dog på 3's webshop til 99.-

Hvis du vil støtte Frank, så giv dog de 200kr ekstra.

Du skal tænke på Frank, har ikke en fiktiv butik. men kun webshop. og han er reseller af 3's mobile bredbånd. så skal han også selv tjene penge. så hvis han solgte den til 99.- ville de måske ikke få noget ud af det. da deres indkøbspris eksempelvis er 80kr brutto/netto hos 3.

Fordi du kan købe den hos 3's webshop, er nok fordi du, får ikke noget kunderådgivning, eller nogen former for svar på noget. med mindre du ringer ind, eller går ned i butikken.

Ligesom mobiltelefoner , køb dem online og få online rabat :-)

Hehe skal ikke selv købe, synes bare det er mærkelig at han er 200 kr dyrer end 3. For når bonus forsvinder 3 februar, så er det da ikke en fordel.. tror heller ikke man støtter frank ved at købe produktet, da det jo er et 5 produkt, som Frank måske tjener en lille skilling på. For regninger, kundeservice mm er jo 3 og ikke bibob.

Frank Rasmussen
Tue Jan 29, 2008, 22:43
hejsa

Vi prissætter produktet på vores måde, 3 på deres. Er du interesseret i produktet, skal du vælge det der matcher dine behov bedst. Er du BiBoB kunde, eller ønsker at blive det, og derved kan bruge den pågældende bonus, er vi billigst. Er du ikke, skal du bestille på 3's webshop.

dadane
Tue Jan 29, 2008, 22:44
Hehe skal ikke selv købe, synes bare det er mærkelig at han er 200 kr dyrer end 3. For når bonus forsvinder 3 februar, så er det da ikke en fordel.. tror heller ikke man støtter frank ved at købe produktet, da det jo er et 5 produkt, som Frank måske tjener en lille skilling på. For regninger, kundeservice mm er jo 3 og ikke bibob.

Lige p.t. ser jeg ikke problemet. Men den 3. februar bliver han da nødt til at komme med et eller andet.

At give 200 kr mere i den ene webshop end i den anden giver jo ikke så meget mening. Men hvis du som nu får 750 kr i bonus, - ja så må man jo bare afveje om de 750 kr's bonus (som jo skal bruges inden for 6 mdr) er mere værd end de 200 kr.

sarasera
Wed Jan 30, 2008, 10:40
Dertil kommer at tranport er betalt hos 3, men hos bibob skal man yderligere betale 45 kr for transport.

Bugsy
Wed Jan 30, 2008, 13:10
hos 3 skal man udover de 99,- for modemmet i deres webshop betale 99,- i oprettelse, men det skal man måske også hos Bibob?

Husk endvidere at de modems der følger til disse priser(både 3´s og Bibobs) kun kan klare en upload på 384 kbit.

Nicolai
Wed Jan 30, 2008, 18:11
Vi prissætter produktet på vores måde, 3 på deres. Er du interesseret i produktet, skal du vælge det der matcher dine behov bedst. Er du BiBoB kunde, eller ønsker at blive det, og derved kan bruge den pågældende bonus, er vi billigst. Er du ikke, skal du bestille på 3's webshop.

Jeg er bibob kunde, men ville gerne have haft et i sort, men iflg din kundeservice så har i kun i hvid :-( øv

Goodtobe3
Fri Feb 01, 2008, 23:01
huawei bliver presset hårdt, for at lave et express on cover hehe...

chupika
Sat Feb 02, 2008, 10:34
Du kan uden problemer spare endnu 99,- ved at købe det i en 3 shop i hvilken som helst Bilka el Kvickly. En sælger vil hellere end gerne oprette dig med rabat 299,- på modemet for at få et salg. Måske kan du tilmed presse en gratis oprettelse af nummer ud af ham og derved spare ialt 399,-

dadane
Mon Feb 04, 2008, 9:53
Så har BiBoB sat prisen ned.
Nu koster modem 49 + 99 i oprettelse + 49 i forsendelse (3's webbiks tager 99 + 99). Derudover får man 300 i bonus.
Så umiddelbart er det den billigste måde at få 3's bredbånd på (du sparer én krone, - men får samtidigt 300 kr i bonus).

Hvis chupika har ret og man kan få 299 i rabat (og dermed reelt betale 99 for modem+oprettelse) så er det selvfølgelig endnu billigere (98 kr billigere end hos BiBoB), - men uden bonus.

adelbro
Mon Feb 04, 2008, 11:59
jeg mener nu hvis jeg kan regne at deres tidligere tilbud var bedre.

men det skal jeg jo sige, ved det at jeg tilmeldte mig igår, og vil da ærge mig hvis det var billigere idag

Bugsy
Mon Feb 04, 2008, 13:51
Hvis man hos 3 tilmelder sig hos 3´s kundeservice kan man forhandle sig til 1 måneds gratis netadgang - værdi 299,-. Dvs. modem+oprettelse 299 kr. - 1 gratis måned 299 kr. = 0 kr..

sarasera
Mon Feb 04, 2008, 14:15
Jeg købte det hos 3 i mandags :-(
Jeg kunne nemlig ikke bruge bonus på 750 til noget. Men nu er det jo et bedre tilbud og 300 kr bonus er mere anvendeligt for mig. Øv!

dadane
Mon Feb 04, 2008, 14:21
Jeg købte det hos 3 i mandags :-(
Jeg kunne nemlig ikke bruge bonus på 750 til noget. Men nu er det jo et bedre tilbud og 300 kr bonus er mere anvendeligt for mig. Øv!

Ja. Telemarkedet ændre sig hele tiden. Og BiboB kører en del kampagner. Nogle af dem med relativt kort varighed. Så man skal være vågen og vide hvornår man skal slå til.

Men det er jo ikke stort anderledes end når du køber Tuborg, lakridskonfekt eller skummetmælk i Bilka. Det kan risikere at være endnu billigere i Fakta i næste uge.