PDA

Vis fuld Version : Garmin Xt installeret - men finder ikke intern gps?

Pyromatic
Sat Jan 12, 2008, 20:44
Overskriften siger det hele, når jeg installere "Garmin Mobile XT for Symbian S60"
Version: 41020

Så starter det fint nok, og kan fint registere osv.. Men den VIL have en ekstern gps enhed, den vil ligesom ikke annerkende den interne gps enhed ?

Nogle gode forslag?

Mvh
Michael

gæst2011
Sat Jan 12, 2008, 21:13
er du helt sikker på at den understøtter intern gprs modtager, er der mange der ikke gør.

sbc
Sat Jan 12, 2008, 21:15
Garmin ændrer hele tiden på deres registreringskoder og hvad de er baseret på. De to opdateringer, der er nyere end din nuværende version, er tilsyneladende baseret på IMEI i stedet for MAC-adressen på din GPS.

Det er lidt rodet, men jeg er ret sikker på det virker for dig, hvis du opdaterer din Garmin.

http://www8.garmin.com/support/collection.jsp?product=010-00579-00

Oldmobile
Tue Jan 15, 2008, 0:04
Overskriften siger det hele, når jeg installere "Garmin Mobile XT for Symbian S60"
Version: 41020

Så starter det fint nok, og kan fint registere osv.. Men den VIL have en ekstern gps enhed, den vil ligesom ikke annerkende den interne gps enhed ?

Nogle gode forslag?

Mvh
Michael
Bruger selv GarminMobileXT... og jeg havde da lige en bøvs da jeg skulle starte det første gang... det så ikke ud til at den ville acceptere den interne GPS.
Nu kan jeg så se du har en anden mobil end mig, men det hjalp gevaldigt, efter at have valgt den interne GPS, også selvom det så ud til den ikke ville, at genstarte mobilen.

Hvis alt andet glipper:
Jeg vil ikke anbefale at gøre det her, men jeg kender til at JetMouse har lavet noget i version 1.3 som skulle tage forbehold for dit IMEI nummer, hvilket vil sige det virker fra version 4.10.20 og frem (til Garmin ændre det igen). Men bryder du loven, eller din garanti er det på eget ansvar!! (google er nu en god søgemaskine)