PDA

Vis fuld Version : HAPPIIMOBIL svarer igen mod BIBOB - Nu kun 10 øre, "HELT SINDSYGT BILLIGT !!!



Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]

Xollo
Mon Mar 17, 2008, 19:04
Du kunne da læse fornyligt at det er noget Hr. Thyregod vil tage til sig og prøve at gøre noget ved. Så det er/var altså noget som man kunne gøre en skid ved. Med mindre selvfølgelig han ikke gør det han lover...

Tror bare jeg er ved at være kommet til det punkt med både bibob og happii
at jeg er træt af alle deres lovninger og snak vil snart hellere se noget konkreat end bare ord

Banzon
Tue Mar 18, 2008, 9:04
jeg syntes det er imponerende at man kan fylde 10 sider med whine om noget i ikke kan gøre en skid ved
r
og hvor mange af indlæggende er så dine egne :mrgreen:

Nå, spøg til side, tråden dør jo på et tidspunkt ik :grin:

Maks
Tue Mar 18, 2008, 9:37
Der er da kommet et krav om, at må ikke ringe ret meget bibob kunder :D

Mobilmarkedet har udvirket sig sådan, at ingen kan sige, hvad der sker i morgen.

Telia, Sonofon og TDC har ladet de små selsskaber taget slagsmålet, men hvor længe vil de finde sig i, at Happi, Bibob, Debitelsolo stjæler deres kunder?
Så ryger måske de store tilskud, som bla happi får

Ja ved godt det er ved at være et ældre indlæg.. men men jeg tror ikke du skal regne med at det at BiBob, Happii ex.. tager kunder, kan mærkes på de store. De selskaber er som små fisk i vandet iforhold til. Hvis de virkelig kunne mærke det, ville der helt sikkert være gjort noget.. Det er der folk der sidder og holder øje med og regner på - bare rolig.
Som nævnt tidligere så skal du tænke på hvor meget "nørdet" vi er, og derfor føler at f.eks BiBob næsten er ved at være den store spiller.

RAFE
Tue Mar 18, 2008, 10:49
Det eneste problemet er, at folk ikke ved hvornår de er en "snylter"

Hvis du nu var dig der skulle bestemme, hvordan ville du så udforme et vilkår, sådan så man undgik snyltere. Lad os sige at du havde helt frie hænder.

rane
Tue Mar 18, 2008, 11:07
RAFE, du har endnu ikke kommenteret det 1 time pr. opkald forslag som undertegnede kom med da du spurgte en anden omkring timebegrænsning. Det er en idé der allerede bliver brugt i fastnet-sammenhæng og jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle kunne bruges her også. At JensPeterL så mener at det ikke vil have indflydelse på fuskerne er jeg så uenig i. Det er da trodsalt noget mere besværligt for disse "fuskere" at skulle være på standby mindst én gang per time døgnet rundt for at sætte næste opkald igang.

ALX
Tue Mar 18, 2008, 11:15
RAFE, du har endnu ikke kommenteret det 1 time pr. opkald forslag som undertegnede kom med da du spurgte en anden omkring timebegrænsning. Det er en idé der allerede bliver brugt i fastnet-sammenhæng og jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle kunne bruges her også. At JensPeterL så mener at det ikke vil have indflydelse på fuskerne er jeg så uenig i. Det er da trodsalt noget mere besværligt for disse "fuskere" at skulle være på standby mindst én gang per time døgnet rundt for at sætte næste opkald igang.

Som happii-kunde ville jeg synes, at en begrænsning på 1 time, ville være en væsentlig forringelse. LIge nu kan jeg, uden nogen former for problemer, ringe mere end en time, så jeg håber at happii fortsætter uændret ;)

rane
Tue Mar 18, 2008, 11:24
Det er netop det der er pointen og dilemmaet. Abonnementet er blevet så billigt at de enten taber penge på det...eller må forringe servicen (det var godt nok kun et løsningsforslag) for at begrænse tabet. Det er i forvejen IMO en service-forringelse at man som stortaler ikke må oprette et nummer som kun er beregnet til at ringe til konen (for at spare penge naturligvis) hvis hun er udstationeret på sjælland i flere uger ad gangen.

ALX
Tue Mar 18, 2008, 11:48
Det er netop det der er pointen og dilemmaet. Abonnementet er blevet så billigt at de enten taber penge på det...eller må forringe servicen (det var godt nok kun et løsningsforslag) for at begrænse tabet. Det er i forvejen IMO en service-forringelse at man som stortaler ikke må oprette et nummer som kun er beregnet til at ringe til konen (for at spare penge naturligvis) hvis hun er udstationeret på sjælland i flere uger ad gangen.

Jeg kan slet ikke se noget dilemma?? Det skulle da lige være for dem, som alene ønsker at bruge happii til at generere BiBoB-bonus. Og de må så hjertens gerne synes, at det er et problem ;)

rane
Tue Mar 18, 2008, 12:28
Dilemmaet ligger jo i at man risikerer at lukke kontoer ned for folk der vitterligt kun ringer til én person og gør det lovligt. Og hvorfor skulle det ikke være lovligt at tænke i bonusbaner hvis man rent faktisk er storforbruger af taletid og omstændighederne gør at man kun ringer til ét nummer som konen har hos Bibob?

Jeg gad godt vide hvordan Happii reagerer hvis man ringer rigtig tit (og længe ad gangen) til konen og der samtidig er mindst 8 timer tilovers til at sove i. Det er vel ikke ulovligt? Storbrugere af taletid kan altså have væsentlig anderledes adfærd end andre. Og før i tiden ville selskaberne da elske den slags kunder, der brugte deres telefon som lydwebcam næsten døgnet rundt af en eller anden årsag.

RAFE
Tue Mar 18, 2008, 17:55
@ rane

en 1-times-begrænsning er da fin nok. Det kører Sonofon Fri Snak også med, og det gjorde Orange Go Max og Telia Unltd i sin tid også.

Men det kan ikke forhindre systematisk misbrug. Men det er da bedre end ingenting.