PDA

Vis fuld Version : Mobilforhandlere i Danmark?

Sider : [1] 2

Snappahead
Tue Jan 08, 2008, 20:39
Er det noen forhandlere i Danmark som kan gi totalleveranser av mobilavtaler og syncroniseringsløsninger til bedrifter? Hvem er best på dette i såfall?

Snappahead
Fri Jan 11, 2008, 16:25
Noen som kan hjelpe meg her? ;-)

Snappahead
Fri Jan 25, 2008, 15:05
Ikke mye respons.. :-?

Blazorman
Fri Jan 25, 2008, 16:06
Fordi vi fatter narda af hvad du vil have hjælp til :razz:

Bornholmeren
Fri Jan 25, 2008, 17:54
Hehe...næ jeg forstod det heller ikke :)

XaviDK
Fri Jan 25, 2008, 18:22
Jeg melder mig i koret af dem der ikke fatter hvad der står :)

Snappahead: Maybe try in english?

madsv
Fri Jan 25, 2008, 19:16
Er det noen forhandlere i Danmark som kan gi totalleveranser av mobilavtaler og syncroniseringsløsninger til bedrifter? Hvem er best på dette i såfall?

Oversættelse:

Er der nogle forhandlere i Danmark, som kan give totalleverancer af mobilaftaler og synkroniseringsløsninger til virksomheder. Hvem i såfald bedst til dette?

Snappahead
Sat Jan 26, 2008, 8:59
Tusen takk for hjelp! Trodde ikke norsk og dansk var så forksjellig... :-?

Greve
Sat Jan 26, 2008, 9:33

Det ser da heller ikke så forskelligt ud når man sammenligner de to tekster :razz:

Jeg tror bare de fleste brugere her mest er til privat telefoni. Der er nok ikke så mange der ved noget om erhvervsløninger.

Snappahead
Sat Jan 26, 2008, 9:44
Ser slik ut.. Er det noen andre plasser/forum der jeg kan få hjelp med dette?

XaviDK
Sat Jan 26, 2008, 12:05
Hehe forstod ikke hvad "Bedrifter" betød, men det ligger så også langt væk fra Virksomheder

zapir
Sat Jan 26, 2008, 12:06
Jeg tror nu nok der er mange der har forstand på erhvervstelefoni.
Men jeg forstår stadig ikke hvad der menes med en synchroniseringsløsning. Det eneste jeg kender til synchronisering er zyb, Bibobs WebSMS og Outlook. Er det bare en løsning a la Outlook du er ude efter? Hvis ja, hvorfor er det så nødvendigt den bliver leveret af teleselskabet?

carbenet
Sat Jan 26, 2008, 12:21
Prøv at se om det her kan være noget for dig? Ved ikke om det er det som du er ude efter?

[Only registered and activated users can see links]

Greve
Sat Jan 26, 2008, 13:37
Hehe forstod ikke hvad "Bedrifter" betød, men det ligger så også langt væk fra Virksomheder

Det er da også et dansk ord. Tænk på Bedriftssundhedstjenesten

Mobil Mand
Sat Jan 26, 2008, 13:47
Ved heller ikke lige hvad der menes med synkroniseringsløsninger. Måske kan dette firma hjælpe:

[Only registered and activated users can see links]

Hvis du har brug for en speciel løsning, så kan de måske også hjælpe. Fx hente oplysninger fra VoIP-anlæg eller rapportere fra mobilen.

Snappahead
Sat Jan 26, 2008, 14:52
Med syncroniseringsløsninger mener jeg f.eks Excitor DME Sync, Nokia Intellisync, Onebridge osv. Tenker på Devicemanagement i tillegg til E-post. Det er viktig for meg å ha en forhandler å forholde meg til på alt om har med Mobil/mobile mailløsninger.

Skal sjekke ut de linkene som er nevnt!

Snappahead
Sun Jan 27, 2008, 10:41
Tusen takk, de linkene var gode. Ser at begge disse stortsett selger hostede løsninger. Er dette det mest brukte av virksomheter i Danmark?

Mobil Mand
Sun Jan 27, 2008, 19:02
Tusen takk, de linkene var gode. Ser at begge disse stortsett selger hostede løsninger. Er dette det mest brukte av virksomheter i Danmark?

Jeg ved det ikke. Jeg ved intet om de ting du efterspørger. Jeg ved bare at Divido forhandler løsninger til mobiltelefoner, og at de har nogle partnere (deres partnerliste er på websiderne).

STIVAN
Sun Jan 27, 2008, 20:49

Du skal ikke vær ked af det, de andre er bare nogle rapænder :D det er nemt nok at forstå :)

TehTDK
Sun Jan 27, 2008, 21:58

Det er meget forskelligt. Mange mindre firmaer vælger en hosted løsning da det som regel betyder at de selv slipper for at have servere stående og have IT-folk ansat. Mens at større firmaer er mere tilbøjelige til selv at have servere som tingene skal køre på.