PDA

Vis fuld Version : Tip en ven hos BiBoB stopper

Gatekeeper
Wed Dec 19, 2007, 16:09
Tip en ven hos BiBoB ophører ved årskiftet og den er forhøjet til 300 kr. til deling. Mon det også glæder en nummerportering jeg har tippet før det steg, men som ikke er gået igennem endnu .... :razz::razz::razz::razz:

Svane
Wed Dec 19, 2007, 16:24
Det tror jeg desværre ikke :-o

Det er nok de vilkår som aftalen er indgået under, som Bibob holder sig til - men ville da ellers være rart.

clavit
Wed Dec 19, 2007, 16:30
Tjah, sidste gang Bibob forhøjede "tip en ven- bonussen", blev den indført med tilbagevirkende kraft, så man har da lov at håbe :-)
Jeg tippede så sent som igår, så nu må vi se....

mvh

MICH
Wed Dec 19, 2007, 16:35
Gatekeeper, kunne du ikke tilføje i overskriften 31.12.2007 ?

Den virker lidt negativ, men synes da det er fair, at man bliver "advaret" om det.

Nu venter jeg blot på julegaverne fra BiBoB :-)

Så vi kan få så mange over som muligt.

Edin
Wed Dec 19, 2007, 17:00

Den virker lidt negativ, men synes da det er fair, at man bliver "advaret" om det.

Jeg synes heller ikke man skal gøre det sådan at det lyder negativt, for det er jo kun blevet bedre at tippe andre... Især når man får gaver for at have tippet mange:)

mprs
Wed Dec 19, 2007, 17:22
Tip en ven hos BiBoB ophører ved årskiftet og den er forhøjet til 300 kr. til deling. Mon det også glæder en nummerportering jeg har tippet før det steg, men som ikke er gået igennem endnu .... :razz::razz::razz::razz:

Jeg undre mig over dette... - Hvorfor skulle Bibob lave det så folk der havde tippet venner dagen før, også fik det? Hvad med dem 1 uge før?
Hver nu glad for at i får noget, det er gratis!!

Er folk i denne verden bare griske?

Sorry for det sure opstød, men en skæringsdato er en skæringsdato, lær det!

Manden i dårligt humør og træt af griske folk.

clavit
Wed Dec 19, 2007, 17:29
Rolig nu mprs, manden stillede jo bare et spørgsmål (endda oversået med smiley'er!).
Spørgsmålet må da også siges at være rimeligt relevant, da Bibob før har forhøjet tip-en-ven-bonussen med tilbagevirkende kraft!

Og lige for at slå det helt fast: Dette er ikke et surt opstød over, at andre får glæde af en forhøjelse, og at jeg bliver "snydt" :-)

mvh

MICH
Wed Dec 19, 2007, 17:36
Rolig nu mprs, manden stillede jo bare et spørgsmål (endda oversået med smiley'er!).
Spørgsmålet må da også siges at være rimeligt relevant, da Bibob før har forhøjet tip-en-ven-bonussen med tilbagevirkende kraft!

Og lige for at slå det helt fast: Dette er ikke et surt opstød over, at andre får glæde af en forhøjelse, og at jeg bliver "snydt" :-)

mvh

Ja dels skrev Frank det herinde, og dels står det under nyheder på BiBoB.dk. Men nu må vi se.

"30. november - Tip en ven.
BiBoB hæver "Tip en ven" bonus i en begrænset periode til 200,- som deles mellem de 2 numre. Den forhøjede bonus gives med tilbagevirkene kraft til alle kunder. Se mere på "Mit BiBoB" under "Tip en ven"."

User.Name
Wed Dec 19, 2007, 18:06
De 150 kr pr. person er ikke med tilbagevirkende kraft.

Så er det spørgsmål vist besvaret!

MICH
Wed Dec 19, 2007, 18:11

Jeg overlever

Gatekeeper
Wed Dec 19, 2007, 18:41

Er ikke lige klar hvordan jeg redigere selve overskriften...
Skal kun beklage at den måske lyder negativt, det var ikke meningen:sad:

MICH
Wed Dec 19, 2007, 18:53

Er ikke lige klar hvordan jeg redigere selve overskriften...
Skal kun beklage at den måske lyder negativt, det var ikke meningen:sad:

Ok, ved ikke lige hvordan, måske får du tips. Ha´en god aften