PDA

Vis fuld Version : Hosted Exchange i USA??

Dalgaard2
Wed Dec 19, 2007, 9:01
Hej

Jeg skal på ferie i USA imorgen og tænker på hvor meget jeg kan bruge min nye HTC-S730 der?
jeg er klar over Quad-band (850/900/1800/1900) gør mig i stand til at telefonere og sms.
Men jeg har koblet min telefon op til TDC Hosted Exchange server og modtager dermed mails løbende. Det skulle jeg helst også kunne i USA?
I DK benytter jeg oftest GPRS datadelen fra GSM nettet, vil det bare virke uden tøven i USA også?

Beklager hvis mit spm. er dumt :-) *GGG*

Mvh Dalgaard

A. Lunde
Wed Dec 19, 2007, 9:38
Umiddelbart vil jeg tro det vil virke, men hvorfor ikke give TDC et ring? De kan sikkert give dig et helt præcist svar!

At det så næppe bliver billigt at bruge data i USA, ja det er en anden ting. Går ud fra at du ikke selv skal betale regningen? ;)

Enur
Wed Dec 19, 2007, 17:16
Sidst jeg var i USA virkede min telefon, med telmore, med GPRS data uden problemer! Også min 3 telefon virkede uden problemer, dog kun med gprs hastighed! ;)

Kan anbefale at vælge AT&T's net, da de køre med edge hastighed, og er ikke sikker på at T-mobile gør det!

Nedturs_kakao
Wed Dec 19, 2007, 17:44
Min telefon med 3 virkede ikke da jeg var i U.S.A min søsters med TDC virkede:s

sf-49
Wed Dec 19, 2007, 19:47
Så vidt jeg ved understøtter S730 ikke EDGE men 3G, så det bliver nok "kun" med GPRS hastigheder. Og, som A.Lunde skriver, skal du nok regne med omkring 110,- pr. MB :-(