PDA

Vis fuld Version : Bibob Specialservices

firenze_dk
Tue Dec 18, 2007, 16:13
Hvornår forstår BiBoB, at kunderne efterspørger;

-MSN
-Mobil TV
-3G Portal ala Planet3, Fly, ego osv
-optankning via mobilen

Har Bibob overhovedet en wap side?

Så SMS, Tale og GPRS alene, er ikke længere på tale, for nutidens mobilkunder!

noeyewar
Tue Dec 18, 2007, 16:23
firmaet er da for hulan helt nyt. giv dem da lige en chance for at trække vejret.

det er da ikke nødvendigvis rigtigt. personligt er portaler som fly og planet 3 da ubrugelige. hvad kan jeg på fly/planet 3 som jeg ikke kan med opera mini? (nyheder osv får jeg via news feeds i opera mini).

og ja, jeg er nuværende 3 kunde, men ser ikke fidusen i planet 3. jo jeg kan købe musik der, men øhm, foretrækker jeg nu at gøre på min pc hvor der er frit valg med forhandlerne, og ellers?

msn virker fint via gprs, dataprisen er lav så for mig er det "ligemeget" at msn ikke er gratis. jeg er ikke tvunget til at bruge en bestemt klient og jeg bruger vel højest 0.5-1 mb om dagen.

og den pris er hurtigt tjent ind af den manglende opkaldsafgift

blinx
Tue Dec 18, 2007, 16:40
Jeg tror de ting du nævner rammer totalt forbi den profil bibob prøver at skabe, altså lav pris og enkelt. Hvis det er det man er ude efter, så er der nok andre selskaber der vil være et bedre match.

mb...
Tue Dec 18, 2007, 16:49
BiBoB skal bare komme med flatrate, så skal jeg nok selv finde ud af hva jeg vil se på nettet :) ..

Yamba
Tue Dec 18, 2007, 16:54

-MSN
-Mobil TV
-optankning via mobilen

jeg kan ikke som BiBoB kunde give dig ret i det der, jeg har 3.dk og bruger ikke nogen af de 3 første ting, og med automatisk optanking har jeg ikke brug for at gøre det via mobilen, nej jeg vil heller se noget flatrate data fra BiBoB så er jeg glad :)

akerman
Tue Dec 18, 2007, 17:24
-MSN
-Mobil TV
-optankning via mobilen

Jeg efterspørger det ikke.

STIVAN
Tue Dec 18, 2007, 17:37
firmaet er da for hulan helt nyt. giv dem da lige en chance for at trække vejret.

det er da ikke nødvendigvis rigtigt. personligt er portaler som fly og planet 3 da ubrugelige. hvad kan jeg på fly/planet 3 som jeg ikke kan med opera mini? (nyheder osv får jeg via news feeds i opera mini).

og ja, jeg er nuværende 3 kunde, men ser ikke fidusen i planet 3. jo jeg kan købe musik der, men øhm, foretrækker jeg nu at gøre på min pc hvor der er frit valg med forhandlerne, og ellers?

msn virker fint via gprs, dataprisen er lav så for mig er det "ligemeget" at msn ikke er gratis. jeg er ikke tvunget til at bruge en bestemt klient og jeg bruger vel højest 0.5-1 mb om dagen.

og den pris er hurtigt tjent ind af den manglende opkaldsafgift

På Fly betaler du ikke for trafik, så der er ting du har mulighed der der er gratis som vil koste trafik hvis du bruger opera mini f.eks. FLY kan du se Fjernsyn, det vil koste kassen når du ikke har flatrate.

remya
Tue Dec 18, 2007, 17:40

-MSN
-Mobil TV
-optankning via mobilen

Har Bibob overhovedet en wap side?

Bruger overhovedet intet af det ovenstående. Jeg har valgt et mobilselskab hvor det er billigt at ringe, og forholdsvis billigt at sende sms.

Eneste ønske jeg kunne tænke mig fra BiBoB er måske en sms-pakke. Men kun hvis prisen er rigtig billig. Med en 5-6 sms'er om dagen skal den langt ned før jeg kan bruge den.

Eller måske noget i stil med 200 sms/10-15 kr.

STIVAN
Tue Dec 18, 2007, 17:54
Bruger overhovedet intet af det ovenstående. Jeg har valgt et mobilselskab hvor det er billigt at ringe, og forholdsvis billigt at sende sms.

Eneste ønske jeg kunne tænke mig fra BiBoB er måske en sms-pakke. Men kun hvis prisen er rigtig billig. Med en 5-6 sms'er om dagen skal den langt ned før jeg kan bruge den.

Eller måske noget i stil med 200 sms/10-15 kr.

ville du også have det sådan så hvis du ikke brugte de 200 SMS'er at de flyttede med til næste mdr. så de ikke bare gik tabt når man forudbetaler?

Gaarde6
Tue Dec 18, 2007, 18:46
Hvis bare der kommer et flat rate abb til ordentlige penge. Så skifter jeg til BiBoB med det samme 8)

Banzon
Tue Dec 18, 2007, 19:43
På Fly betaler du ikke for trafik, så der er ting du har mulighed der der er gratis som vil koste trafik hvis du bruger opera mini f.eks. FLY kan du se Fjernsyn, det vil koste kassen når du ikke har flatrate.

Nu er TV på fly jo et "begrænset" tilbud som du skal betale for normalt, jeg har selv haft abonn. på tv, men det kører jo ad H til på Fly, så snart du bevæger dig i et køretøj er det nærmest ubrugeligt, og sidder jeg stille så bruger jeg et rigtigt TV ;-)

Men lige nu og frem til ? er det så gratis fordi de vil se hvor meget vi bruger det hvis det er "billigt" men tror det forsvinder igen med tiden medmindre de skifter til noget der virker når man er i bevægelse, og samtidigt er billigere end de 69.- pr. mdr. de havde før.

Nej,for mit vedkomne er det også billigt data og billige samtaler der tæller, gerne flatrate på både telefoni og data til mig ;-)

STIVAN
Tue Dec 18, 2007, 19:58
Nu er TV på fly jo et "begrænset" tilbud som du skal betale for normalt, jeg har selv haft abonn. på tv, men det kører jo ad H til på Fly, så snart du bevæger dig i et køretøj er det nærmest ubrugeligt, og sidder jeg stille så bruger jeg et rigtigt TV ;-)

Men lige nu og frem til ? er det så gratis fordi de vil se hvor meget vi bruger det hvis det er "billigt" men tror det forsvinder igen med tiden medmindre de skifter til noget der virker når man er i bevægelse, og samtidigt er billigere end de 69.- pr. mdr. de havde før.

Nej,for mit vedkomne er det også billigt data og billige samtaler der tæller, gerne flatrate på både telefoni og data til mig ;-)

Det klart, men nu mente jeg også at man selvfølgelig skal betale lidt, for at se det gratis, men det er sådanne ting der kan tilbydes på operatørenes egne små wap sider :)

remya
Tue Dec 18, 2007, 21:00
ville du også have det sådan så hvis du ikke brugte de 200 SMS'er at de flyttede med til næste mdr. så de ikke bare gik tabt når man forudbetaler?

Jeg kunne som godt leve med at de var spildte hvis de ikke blev brugt hvis det er en 10-15 kr Men hvis de overførte dem ville det da også være fint...

Saltfisk
Tue Dec 18, 2007, 21:07
-MSNNej

-Mobil TVNej
-3G Portal ala Planet3, Fly, ego osvSlet ikke
-optankning via mobilennope
Så SMS, Tale og GPRS alene, er ikke længere på tale, for nutidens mobilkunder! Flatrate klarer alle problemerne med et langt større indhold til brugeren

DarkFox
Wed Dec 19, 2007, 0:42
-MSN

Dette kan klares med en af de mange Java/Symbian klienter der findes på nettet.

-Mobil TV

Kan enten klares ved fx en slingbox, eller hvis man har et tv-tuner kort, Orb... eller hvis man er nørd; et setup med mythtv.

kan klares med Opera mini + iGoogle

-optankning via mobilen

kan også klares med Opera mini

Så længe der er flatrate er alt muligt ;)

mb...
Wed Dec 19, 2007, 5:43
Jeg vil også sige det samme, så længe vi bare får flatrate er alt muligt :) ..

dadane
Wed Dec 19, 2007, 14:40
Jeg vil også sige det samme, så længe vi bare får flatrate er alt muligt :) ..

Enig!

Cybercity har, heldigvis, ikke deres egen cybercity ADSL portal hvor man kan ...
Det har TDC, Fullrate, Stofanet etc. heller ikke.

Og det er der nok en årsag til...

David Munch
Wed Dec 19, 2007, 15:26
Bibob kunde med ingen ønsker om nævnte. Men flatrate data... Guf guf.. :D

Lodberg
Wed Dec 19, 2007, 15:46
Der er efterhånden flere og flere, der efterspørger flatrate. Selv bruger jeg nogle ganske ganske få kb om måneden, da jeg primært bruger Opera Mini til gmail, fodbold- og hockey resultater. I Opera har jeg jeg slået billeder fra - derfor mit lave forbrug.

Mit spørgsmål lyder nu - hvor mange MB bruger I, der efterspørger flatrate om måneden? Og er det primært i forbindelse med en bærbar pc, at I vil bruge telefonen?

clavit
Wed Dec 19, 2007, 15:52
hvor mange MB bruger I, der efterspørger flatrate om måneden? Og er det primært i forbindelse med en bærbar pc, at I vil bruge telefonen?

Jeg har ikke tænkt mig at bruge flatrate i forbindelse med en pc.
Hvor stort mit forbrug er, er svært at sige. Jeg har p.t. mobil-tv på mit TDC abb., og kunne tænke mig at lave en tv-løsning via ORB. Det vil jo nok suge en del data! Desuden skal jeg have push-mail på telefonen. Lige nu henter jeg kun mail, når jeg er i wlan-dækning.
Og så alt det løse.....:-)

mvh