PDA

Vis fuld Version : Navn på afsender af sms....?

mobilbf
Wed Oct 31, 2007, 10:54
Jeg har en N73 som faktisk virker ganske godt........... men.....:

Der er et enkelt navn i min telefonbog som den ikke via "hente" når jeg modtager sms fra vedkommende, den skriver bare nummeret, alle de andre virker... og ja har tjekket nummeret mange gange.......... hvordan pokker kan det være???

På forhånd tak.

madsen88
Wed Oct 31, 2007, 14:45
Det er en generel nokiafejl.. jeg har samme problem.. der er hvis du har to numre der ligner hinanden meget laver den problemet... min bror og far har to numre der ligner hinanden meget:

3xxxxxxx
2xxxxxxx

Hvor x'erne er de ens cifre, og der laver den det samme som du beskriver, når en af dem ringer til mig eller sender min en sms, står nummeret der bare, men hvis jeg sletter den ene af dem i telefonbogen, viser den rigtigt nok navnet på den jeg lod stå i min telefonbog...

Det skal så siges at det ikke er en ny fejl på nokia.. jeg har set problemet på både 5140(i), 3310, 3510i... og så self N95 som jeg har nu.... så det er bare at tænke "tak nokia" hver gang du får sms fra det nummer. Med mindre det selvfølgelig er en der har en løsning på problemet, fordi det vil virkeligt være dejligt..