PDA

Vis fuld Version : N95 Black edition!

Sider : [1] 2

syncmaster
Wed Oct 17, 2007, 17:34
Dette er min n95-1. Synes bedre om størrelsen/designet af n95 end n95 8gb. Hvad med Jer?

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

kchung
Wed Oct 17, 2007, 17:47
Dead links ?

Nightfall
Wed Oct 17, 2007, 17:53
Jeg ved ikke om det kun er mig, men dine links virker ikke. Jeg ved N95 8GB er sort, og den skulle snart være på gaden.

syncmaster
Wed Oct 17, 2007, 18:03
Dead links ?
Rettet nu...

Simon BP
Wed Oct 17, 2007, 18:14
er tastaturet også sort? og hvor har du købt covret?? såan et vil jeg også have! :D:D:D

syncmaster
Wed Oct 17, 2007, 18:23
jeg har tilføjet et billede af tastaturet...

Simon BP
Wed Oct 17, 2007, 18:28
er det et orginalt sølv cover, som du har fået malet eller? fordi covret ser meget bølgende ud i toppen hvis du kigger på det billede du tilføjede til sidst..

Nicolai
Wed Oct 17, 2007, 18:47
Er jeg den eneste der synes at alt den snak om N95 er total overdrevet. Det er en plastik tlf til alt for mange penge efter min mening..

Nokia burde skamme sig at lave en så dyr tlf i så noget billig matriel. Nej så hellere en Iphone, det er kram

Simon BP
Wed Oct 17, 2007, 18:53
Er jeg den eneste der synes at alt den snak om N95 er total overdrevet. Det er en plastik tlf til alt for mange penge efter min mening..

Nokia burde skamme sig at lave en så dyr tlf i så noget billig matriel. Nej så hellere en Iphone, det er kram

jaja.. men for os som nu godt kan li' N95'eren er den nu også ok lavet.. giver dig ret i at materialerne ikke er helt i tpo, men hvis alle plastdelene skulle have lavet af metal/stål, så ville den have vejet 300g og have været endu dyrere.. så er nu rimeligt tilfreds.. men personligt glæder jeg mig da også til Nokia's nye 8xxx'er kommer. håber den får nogle ordentlige data, så det ikke bliver ligsom 8800 og 8800 Sirocco, som kun er looks og ikke meget teknologi..

syncmaster
Fri Oct 19, 2007, 22:01
Front coveret er købt i england. Mobil butikken påstår at det er et originalt n95 front plate i sort. Dømt ud fra kvaliteten tror jeg dem næsten 100%, selvom jeg ikke har hørt om det skulle eksistere. Jeg tager nogle billeder i mere belyste omgivelser senere og lægger dem op. Det ser flot ud IRL (semigloss). Bagcover, tastatur og sideender er uoriginale men af rigtig god kvalitet. Vil mene det er af lige så god kvalitet som det originale bortset fra at nokia skriften på batteri coveret ikke helt holder. Ellers er der anvendt originale knapper over alt.
Samlet set har det kostet mig næsten 500 kr.

syncmaster
Fri Oct 19, 2007, 22:03
er det et orginalt sølv cover, som du har fået malet eller? fordi covret ser meget bølgende ud i toppen hvis du kigger på det billede du tilføjede til sidst..
tror det er fotoet der bedrager der :razz:

Simon BP
Fri Oct 19, 2007, 22:57
Front coveret er købt i england. Mobil butikken påstår at det er et originalt n95 front plate i sort. Dømt ud fra kvaliteten tror jeg dem næsten 100%, selvom jeg ikke har hørt om det skulle eksistere. Jeg tager nogle billeder i mere belyste omgivelser senere og lægger dem op. Det ser flot ud IRL (semigloss). Bagcover, tastatur og sideender er uoriginale men af rigtig god kvalitet. Vil mene det er af lige så god kvalitet som det originale bortset fra at nokia skriften på batteri coveret ikke helt holder. Ellers er der anvendt originale knapper over alt.
Samlet set har det kostet mig næsten 500 kr.

okay, der var godtnok dyrt syntes jeg, men resultatet er godt nok også blevet godt! :)

Sace
Sat Oct 20, 2007, 11:34
Så kan det da næsten bedre betale sig at købe en 8GB :P

De er da 100% identiske størrelsesmæssigt..

Men fedt nok det cover der.. Er telefonen solid nok?

I øvrigt er det da ikke overdrevent med N95 snak, den er jo laaaaangt stærkere teknisk end det der apple pop fis :P :D

syncmaster
Sat Oct 20, 2007, 11:47
hmm jeg tror det er meget billigere at skifte cover end at købe mig en ny tlf evt. uden abbn. N95 er jvnf. min mening lidt pænere. Synes 8gb udgaven ser lidt for tyk ud. Prøv evt. at sammenligne på dem på billeder for man ser dem fra siden og bag på. Men ellers er n95 8gb jo også fed... Jeg ønsker bare demanded paging på n95-1 ligesom 8gb har fået det. (det er en begrænset implantation af demanded paging, da fp2 ikke er på 8 gb udgaven).
Ja telefeonen er bund solid. Synes den nye face plate sidder mere tæt så der fx kommer mindre lyd ud i siderne end ved den gamle sølv farvede...

Sace
Sat Oct 20, 2007, 12:17
Nu har de to telefoner præcis samme dimensioner, så det er nok ikke det jeg vil vælge efter.

Men ja, overvejer også om jeg bare skal beholde den N95-1 jeg har... Det kommer jo an på hvor meget tilskud den nye kommer med også ;)

syncmaster
Sat Oct 20, 2007, 12:21
desværre sace, det passer ikke. n95 8gb er tykkere. Det skal du sammenligne. Tag og få fat i en dummy og sammenlign med din n95. Dens bagcover buler lidt mere ud og er mere tyk. Synes at n95-1 er tyk nok i forvejen. Men det er jo en smagssag

kehler
Sun Oct 21, 2007, 13:20
Jeg har lige tjekket med Nokias Spare Part service og overstående covers findes IKKE officielt i sort :), no offence men bare så alle ved det.

Derudover, nice job = D

Blackdizz
Sun Oct 21, 2007, 19:22
hmm jeg tror det er meget billigere at skifte cover end at købe mig en ny tlf evt. uden abbn. N95 er jvnf. min mening lidt pænere. Synes 8gb udgaven ser lidt for tyk ud. Prøv evt. at sammenligne på dem på billeder for man ser dem fra siden og bag på. Men ellers er n95 8gb jo også fed... Jeg ønsker bare demanded paging på n95-1 ligesom 8gb har fået det. (det er en begrænset implantation af demanded paging, da fp2 ikke er på 8 gb udgaven).
Ja telefeonen er bund solid. Synes den nye face plate sidder mere tæt så der fx kommer mindre lyd ud i siderne end ved den gamle sølv farvede...

mindre lyd? det da ikke godt?

Michael Kruse
Sun Oct 21, 2007, 21:14

Synes nu nærmere det er snakken om iPhone der er overdrevet, den telefon er jo lukket og låst på alle måder, og kan ikke engang bruge 3G. Ydermere så har en kun et sølle 2Mpix kamera - hvornår var det nu lige det var in? Hvad skal man med sådan en omgang skrammel?

Simon BP
Mon Oct 22, 2007, 0:39
Synes nu nærmere det er snakken om iPhone der er overdrevet, den telefon er jo lukket og låst på alle måder, og kan ikke engang bruge 3G. Ydermere så har en kun et sølle 2Mpix kamera - hvornår var det nu lige det var in? Hvad skal man med sådan en omgang skrammel?

kan ikke være mere enig! jeg syntes også den er noget stor. ikke tyk, men overfladen, den kan jo næsten ikke engang være i lommen??