PDA

Vis fuld Version : N73 vise billeder og knap der blinker..

jensen76
Fri Oct 05, 2007, 16:14
hey.

jeg har lige købt en N73 og har et par problemer jeg ikk lige kan løse... men det kan du sikkert:)

når jeg går ind på mit memory kort og vælger en tilfældig mappe med billeder i... så står der bare hvad filen hedder... på min 6300 kunne jeg se billederne inden jeg evt. valgte at se dem i store.. kan man ikke lave det så man også kan det på N73? har set at man kan når man går ind i billeder og video men der ligger de jo bare i en stor pærevælling.... eller hvad gør jeg forkert?:)

udover dette så blinker den lille lampe ved siden af linsen på forsiden... aner ikke hvorfor... den gør det vidst når den er gået strøm spare mode... men er ikke sikker på det er der den gør det... opdagede bare at den gjorde det i nat... hvorfor blinker den? på min 6300 blinkede lamperne på siden når der var en sms eller et ubesvaret opkald men det var der ikke noget af her....

udover dette er der nogen standard mapper... som er tomme... kan man ikke slette dem? evt. ved at hente et program til det...

hjælp:)

Café King
Fri Oct 05, 2007, 17:30
hey.

jeg har lige købt en N73 og har et par problemer jeg ikk lige kan løse... men det kan du sikkert:)

når jeg går ind på mit memory kort og vælger en tilfældig mappe med billeder i... så står der bare hvad filen hedder... på min 6300 kunne jeg se billederne inden jeg evt. valgte at se dem i store.. kan man ikke lave det så man også kan det på N73? har set at man kan når man går ind i billeder og video men der ligger de jo bare i en stor pærevælling.... eller hvad gør jeg forkert?:)

udover dette så blinker den lille lampe ved siden af linsen på forsiden... aner ikke hvorfor... den gør det vidst når den er gået strøm spare mode... men er ikke sikker på det er der den gør det... opdagede bare at den gjorde det i nat... hvorfor blinker den? på min 6300 blinkede lamperne på siden når der var en sms eller et ubesvaret opkald men det var der ikke noget af her....

udover dette er der nogen standard mapper... som er tomme... kan man ikke slette dem? evt. ved at hente et program til det...

hjælp:)

Tror ikke man kan se thumbnails af sine billeder desværre (Ved hvertfald ikke selv hvordan man gør)

Den lille blå lampe blinker når telefonen er i dvale. Gætter på den blinker for at markere at telefonen stadig er tændt. Man kan ikke fjerne denne blinken... Kun hvis du deaktiverer dvale tilstand.

Det sidste spørgsmål kan jeg ikke svare på...

Men håber da jeg kunne hjælpe dig bare lidt :)

Ranger1
Fri Oct 05, 2007, 17:46
jeg gætter på at du bruger din filbrowser til at se billeder med i stedet for dit galleri i dit galleri burde du kunne se alle billeder der er på mobilen i små thumbnails.

de mapper du kan se med filbrowser er nok ikke tomme men der er programmer fe-xplorer eller y-browser som kan vise dig mange flere mapper og gemte filer, du kan også bruge disse til at gemme/skjule filer, mapper m/m så ikke alle lige kan se hvad du har liggende

jensen76
Fri Oct 05, 2007, 18:08
jeg gætter på at du bruger din filbrowser til at se billeder med i stedet for dit galleri i dit galleri burde du kunne se alle billeder der er på mobilen i små thumbnails.

men der er præcist 571 billeder på mit kort som kommer i en stor pærevælling når jeg bruger galklriet til at se dem.....

man må da kunne se dem efter mappe orden... eller?

Ranger1
Sat Oct 06, 2007, 16:41
ja hvis du laver mapper/album i galleriet og tilføjer de forskellige billeder til de rigtige albums