PDA

Vis fuld Version : Stemmekommandoer N6120c

xodeus
Mon Sep 24, 2007, 11:53
Hej.
Jeg har pr problemer med stemmekommandoer på min Nokia 6120 c. Hver gang jeg prøver at åbne programmet for konfiguration af dem så "crasher" programmet og jeg kan ikke komme til at gøre noget som helst, det er ligesom når jeg vælger afspil kommando. Hvad kan jeg gøre? SW er 3.70 og den er 3 branded.

Krabben
Sat Oct 06, 2007, 13:18
Hej.
Jeg har pr problemer med stemmekommandoer på min Nokia 6120 c. Hver gang jeg prøver at åbne programmet for konfiguration af dem så "crasher" programmet og jeg kan ikke komme til at gøre noget som helst, det er ligesom når jeg vælger afspil kommando. Hvad kan jeg gøre? SW er 3.70 og den er 3 branded.

Har samme problem med 3 branded 6120c. Ringer til nokia (35444222) på mandag.

Krabben
Fri Oct 12, 2007, 1:22
Det er åbenbart kun med dansk sprogpakke. Der skulle være en opdatering inden jul.
Hvis du slår "Syntese" fra under indstillinger, så fungerer det indtil der kommer en opdatering.

xodeus
Mon Oct 15, 2007, 19:21
Stemmekommando programmet går stadig kold når jeg slår "Syntese" fra under indstillinger når jeg prøver på at ændre nogle af de kommandoer man kan lave... :(
Øv bøv... Og så skal vi 3 kunder vente endnu længere end alle jer andre på en update?