PDA

Vis fuld Version : F1 europa..... Skøjte opvisning

M@nitou
Sun Jul 22, 2007, 13:10
Nogen der ser formel 1 ... Der er sku dømt skøjte løb..... Top sjov at se

Maves
Sun Jul 22, 2007, 13:16
Er jeg den eneste der undre mig over de vælger at køre så hurtigt når de ved at det er som en sæbebane? Især da 5-6 bliver smuttede af i samme sving over en periode på 1 min.

Maves

M@nitou
Sun Jul 22, 2007, 13:17
Er jeg den eneste der undre mig over de vælger at køre så hurtigt når de ved at det er som en sæbebane? Især da 5-6 bliver smuttede af i samme sving over en periode på 1 min.

Maves

der var da nogen af dem der bare gled af sidelæns uden det så ud til de kørte synderligt stærkt

KrypteX
Sun Jul 22, 2007, 13:17
Sad lige og så starten. De ryger jo alle sammen af i svingene :D

Whooper
Sun Jul 22, 2007, 20:09
ja hold da kæft det så sjovt ud :-P De kom bare den ene efter den anden :-P

Og at Lewis Hamilton bare blev siddende og holdte bilen i gang for derefter at blive løftet tilbage igen, var da top nice :D

Meget underholdende løb :-P

Ratata
Sun Jul 22, 2007, 20:19
Sys løbet var underholdende... Det skal vi have på det regne, men sys løbsledelsen brugte for lang tid på at tage beslutningen om at stoppe løbet...

RoadRunnah
Sun Jul 22, 2007, 20:59
haha, skal da også love for at Safty car'en kom af vejen, da den F1'er kom piskende lige forbi den :lol:

Whooper
Sun Jul 22, 2007, 21:02
haha, skal da også love for at Safty car'en kom af vejen, da den F1'er kom piskende lige forbi den :lol:

haha ja :D jeg tænkte også lige WTF da jeg så det :-P Før de nåede at forklare de nye regler :-P

Ratata
Sun Jul 22, 2007, 21:24
Men for at komme ind på noget lidt andet... Hvad ville i syntes være en retfærdig straf for det lort maclaren har lavet, altså det med at der er fundet ferrari's tegninger ved Maclaren, og deres chef inginør godt vidste det??

Michael Kruse
Sun Jul 22, 2007, 21:44
Hvis der er nogen af jer som finder klip på youtube så sig lige til :-)

M@nitou
Sun Jul 22, 2007, 21:46
Hvis der er nogen af jer som finder klip på youtube så sig lige til :-)

here u go : http://youtube.com/watch?v=hvmNqtpMuoA

Enur
Sat Aug 04, 2007, 20:02
This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management

Damm osse......

Ratata
Sat Aug 04, 2007, 21:00
Tja den er ikke på engelsk... har ikk lige været i stand til at finde en på engelsk, men se den her: http://www.youtube.com/watch?v=Q-QGJ4o5Kig&mode=related&search=

:razz: