PDA

Vis fuld Version : hvad er en zip code

joizo
Sun Jul 01, 2007, 21:30
hejsa
jeg ville gerne købe noget på nettet men man skal indtaste en zip code for at se hvad det kommer til at koste..... jeg er med på det betyder post nr. men har indtastet mit post nr og der sker nada.... der står også at det skal være et 5 cifret tal!!!!!! nogen der ved hvordan man finder sin zip code??

Nuke
Sun Jul 01, 2007, 21:42
postnummer

ck
Sun Jul 01, 2007, 21:43
hejsa
jeg ville gerne købe noget på nettet men man skal indtaste en zip code for at se hvad det kommer til at koste..... jeg er med på det betyder post nr. men har indtastet mit post nr og der sker nada.... der står også at det skal være et 5 cifret tal!!!!!! nogen der ved hvordan man finder sin zip code??

Din zipcode vil jo altid være på 4 cifre i Danmark, så den finder du jo ikke. Det er jo bare det postnummer du bor i.........

skal du købe en vare der skal leveres? ellers tryk 90210 kendt 5 cifret postnr. :)

Har du valgt land altså dk, og leverer de til Europa???

Spiff
Mon Jul 02, 2007, 0:02
postnummer

Hvis du nu læste hvad han skrev, så du at han godt vidste at det betyder postnummer ;)

Jeg ved ikke om man kan gøre som joizo skriver med bare at skrive et fiktivt postnummer. Men ellers er det måske bare fordi at firmaet ikke sender uden for US grænser...

KrustyTK
Mon Jul 02, 2007, 0:18
Oftes på hjemmesider hvor man skal skrive zip code er der før det felt et felt hvori man vælger Stat, altså i usa, her neders kan man nogengang finde et punk der hedder non us, er der sådan et kan du nok godt regne med de levere ud over grænserne, er der ikke, ville jeg gå igang med at lede efter et andet sted at bestille mine ting. :)

Nuke
Mon Jul 02, 2007, 12:01
Hvis du nu læste hvad han skrev, så du at han godt vidste at det betyder postnummer ;)

Jeg ved ikke om man kan gøre som joizo skriver med bare at skrive et fiktivt postnummer. Men ellers er det måske bare fordi at firmaet ikke sender uden for US grænser...

Så må jeg have sovet igår for syndes der er kommet mere tekst idag hehe, for det er rigtigt som du skriver, han har selv skriver at han er med på det er et postnummer...

Undskylder for mit ubrugligt indlæg.