PDA

Vis fuld Version : Hvad mangler du af info på nettet ??

M@nitou
Sun Jun 24, 2007, 21:08
Sidder her og surfer rundt og kigger på nettet og tænker på om nettet opfylder alles behov for info søgning ...

Mine spørgsmål er

Savner du noget

og i tilfælde af det hvad savner du så ???

Tænker her på søge databaser , så som mobilpriser , edbpriser og den slags
Eller noget helt andet....

Hvad savner du ?????

Justin Sane
Sun Jun 24, 2007, 21:21
du mener om der mangler noget på nettet? Og så skal vi skrive det her? og det er det? :)

Eller skal man skrive hvad man mangler/ikke kan finde? Og så vil du finde det til én?

krazyj
Sun Jun 24, 2007, 21:28
har heller ikke forstået det ?? men ellers mangler jeg info om den bedste placering af sub/center højtaler i surround set ?? har hørt at man skal ligge den under f.eks sofaen ?? synes jeg lyder lidt wierd... nogen der kan hjælpe ??

M@nitou
Sun Jun 24, 2007, 21:31
du mener om der mangler noget på nettet? Og så skal vi skrive det her? og det er det? :)

Eller skal man skrive hvad man mangler/ikke kan finde? Og så vil du finde det til én?

vil ej finde noget ville bare vide om i syntes nettet opfylde de behov i har for info søgning eller i kunne forestille jer noget der måske ikke var så meget om ...

eks prisdatabaser , info fra det offentlige osv.. opfylder nettet dit behov fpr info søgning..

Det kan vel betragtes som en markedsanalyse eller hva det hedder

Justin Sane
Sun Jun 24, 2007, 21:32
Jeg kunne egentlig godt bruge nogle guides på nettet til reparere simple ting ved ens bil... Så man(jeg) kan spare en masse penge

Lyd Doktoren
Sun Jun 24, 2007, 23:00
Jeg har ikke fundet næste uges rigtige lottotal....så det synes jeg der mangler ;)

hr-rath
Sun Jun 24, 2007, 23:10
Jeg kunne egentlig godt bruge nogle guides på nettet til reparere simple ting ved ens bil... Så man(jeg) kan spare en masse penge

Hayens Manual .. Det er da obligatorisk når man køber bil :)

Mvh Jannick